Hyllning till kärleken mellan din mormor och dig !





 Till din mormor och du !

Översättning : "Hej, Casia ! Hur mår du ?

Jag vill hylla den här kärleken mellan din mormor och dig.
Och även om jag aldrig har känt henne, jag är säker på att hon var en underbar mormor med din syster, Joanna, och du.

Petite Polonaise, nu är din mormor en ängel och jag vet att hon skyddar er, din syster och du, från himlen.

Snart talar jag svenska på mina videor :-)

Dobranoc, Casia !"


 
 Hon är ju alltid med dig !





Kommentarer
Postat av: Casia

Åh, vad fint, Froggie! Verkligen! Min mormor ler säkert mot dig från himlen :-) Och din mormor med, by the way.



Jag har precis kommit hem från en lååång dag outthere - har varit i Stockholm hela dagen och uträttat en massa nödvändigt samt hämtat upp min syster och kört henne hit till mamma. Nu har hon öppnat en flaska av min favoritchampagne så jag har inget annat val än att take a sip (ok, ingen måste tvinga mig direkt).



Här är det regn, regn... Men världens vackraste regnbågar! Har jag berättat det? Helt underbara. Inte verkliga, liksom.



Hope att du har haft en bra dag, Froggie. Natti!

2010-08-25 @ 20:10:38
Postat av: FredVisgot

Haha, din mormor ser dig varje dag och är stolt över dig. En fråga : Hur kan din mormor förstå min mormor om de inte tala samma språk?



Du har inte din mamma för dig själv, menar du? Säg mig om jag förstår väl, du är i Oxelösund igen. Glöm inte kameror i gymmet ;-)



Vem brukar att köra bilen? Toi eller din syster?



Är det Nicolas, din stor kärlek? Eller la Veuve Clicquot? Na zdrowie, Casia (och din mamma och Joanna också) !



Regnbågar, really? Min mamma sa mig (när jag var barn) att regnbågar är vägar som leder änglar och själar till paradiset.



I morgon skickar jag dig lite solsken. Vill du att jag gör det?



Natti, natti, chère petite polonaise !

2010-08-25 @ 21:00:09
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0