Bonne nuit et fais de beaux rêves !

 


 

 

Den lilla grodan blir en zombie. Jag är för trött och har en huvudvärk på grund av någon. Jag ville göra en promenad, men John Blund är redan hos mig. Hoppas du hade en trevlig dag och din syster mår bra ! Dobranoc, spij dobrze !


            
                                           Anioleczek, invitera oss i din drömvärld !

Jag är så tråkigt...Przepraszam ! Men varför har jag skrivit flera inlägg om jag inte publicerar dem på bloggen? Czemu?




Kommentarer
Postat av: Casia

Froggie...we all need to get away sometimes... Bloggen kan vänta :-) Enjoy John Blunds sällskap, natti!

2010-07-06 @ 21:43:56
Postat av: FredVisgot

Jag svarar på dina kommentarer i eftermiddag, ok? Snart blir min blogg mer intressant. Hoppas du hade en trevlig kväll ;-) Ha en fin dag! Czesc...

2010-07-07 @ 06:04:10
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Froggie - din blogg är intressant för att det är DIN blogg. Get da picture? ;-) Ha en lovely dag!

2010-07-07 @ 10:52:39
Postat av: FredVisgot

Well, bloggen är absolut inte ett problem, you know. Att skriva är en av mina passioner. Jag dör om jag inte kan skriva. Mitt problem är mina inlägg, jag har skrivit en massa inlägg men jag vet inte om de är bra/intressanta - och vill inte att du ska vara arg mot ett av mina inlägg (misstar mig med orden).Och vil inte att min blogg blir en tortyr. I know, I know, grodan är en dum djur (jut a joke). Jag tänker alltid på andra före mig själv -det är inte en kvalitet, tro moi.



Varje dag säger jag till mig själv :"En viss person kommer att sluta läsa min blogg". Men alla dagar besöker den här person min "super, fantastisk, underbar" (haha) blogg ;-) Det är alltid en överraskning. Jag förstår fortfarande inte trots sina förklaringar. Men den här underbar person -så galen ;-) Galenskap är ett evigt överraskning som gör livet så vackert.



"Din blogg är intressant för att det är DIN blogg". Cassia, jag tror verkligen att du har fel (är "galen")...Min blogg! Mon Dieu det finns så andra bloggar som är mer intressanta - detta är vad jag tänker (Modesty är mitt andra förnamn, tror jag...hoppas)



Förlåt, men jag förstår inte vad du menar med "get da picture?" Vad betyder "da"? Vad menar du (är den inte vacker?)? Ja, jag är ibland en idiot men vem är inte en idiot? Ok, ok toi ;-)



Nu skriver jag mitt andra svar.

2010-07-07 @ 17:16:44
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0