Michael Jackson - en del av min barndom försvanner

En musik legend är död. Michael Jackson revolutionerade musiken.  Svarta, Vita...minst en gång dansade vi om en av hans låtar. Människan är död...hans musik överlevar honom!
Även gråt himlen hans död.  Alla dessa människor som är sorgligt :-(  .Han led så mycket!
Thriller - Det var en stor händelse. När jag såg videoklippet på TV (det var en lördag!), jag var rädd eftersom Michael Jackson blev en varulv. Han var så skrämmande! Idag finner jag den här rolig men jag var 5-6 år (tror jag!).
Följande måndag, vi dansade alla som zombier  till skolan :-) .Vi var rädda för flickorna eftersom de skrek i skräck. Lärare var arga mot oss  :-b
En fantastisk dansare, ett geni...Billie Jean, Bad, Beat It, Dangerous,Black or White...
Thriller
http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8
Beat It
http://www.youtube.com/watch?v=Uqxo1SKB0z8


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0