Min kväll med Julia Roberts

 

     Ikväll tittar jag Notting Hill på tv. Jag gillar Hugh Grant (so funny, so British! What? He is English. Oh really!) och Julia Roberts ... Hon är jättesöt, en fantastisk skådespelerska och har en av de vackraste leende i världen. Julia,  Julia,  Julia ! ;-D
     Godnatt och dröm sött !

                 

               
                                                                 ≈≈≈    ≈≈≈    ≈≈≈
                                                       
                                                                     Hey Julia !!!
                                                                             ≈≈≈


Kommentarer
Postat av: jessica

ja den är bra =) Har du sett filmen Love Actually, också en kärlekskomedi/feelgood film. Så JÄVLA bra. Ursäkta svordomen. Men det är min favvo i den film genre´n

2009-10-22 @ 20:47:18
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar
Postat av: FredVisgot

Håller med dig. "Love Actually" är också en av mina favoritfilmer. Jag blir alltid förvånad över att se Hugh Grant i rollen som Storbritanniens premiärminister...My God, they are crazy these English! Hahaha...jag älskar brittisk humor.

Ciao

2009-10-22 @ 23:54:47
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0