Elektronisk bok eller inte

     Elektroniska boken eller traditionella boken ? Snart e-boken kommer att ersätta den traditionella boken. Är detta en bra sak ?  Själv tycker jag att det är inte bra när vi älskar böckerna.  En bok är som en varelse som lever och att vi skyddar med kärlek. En bok är ett minne, en lukt, fraser och sidor...En bok är en skatt.





                              en elektronisk bok

                              en traditionell bok


Herregud, jag ♥ älskar ♥ mina ♥ traditionella ♥ böcker ♥ !

                         Don't touch my books !



Kommentarer
Postat av: jessica

jag läser ju aldrig böcker nästan, men om jag skulle läsa nån gång vill jag ha en RIKTIG bok. ingen sån där ny elektronisk sak. haha

2009-10-20 @ 15:58:39
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar
Postat av: FredVisgot

A new resistance movement is born ;-D

2009-10-20 @ 17:55:25
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0