Är du en försiktig person ?


 

Czesc, jak sie masz ? Jestem tak zmeczony. Igår var det en riktigt ansträngande dag och jag trodde att natten aldrig skulle komma.

Jag hatar att köra eftersom människor blir helt dumma med deras bilar. Varför tror de att vara världens navel ? De har alltid bråttom även under semester. Detta är vad som hände igår : en bilolycka mellan två individer som var bråttom. Jag sa till mig själv : "Har ni bråttom nu ?" Själv har jag aldrig haft en bilolycka.

                                                                  

Att köra en bil är en farlig handling som äventyrar andras liv och sig själv. Min mamma har blivit nästan påkörd av bilar flera gånger när passerade hon övergångsställen. Mamma är en försiktig/klok person (jag är lika mamma ; Christelle, min syster, är lika pappa).

Hoppas ni får en trevlig dag ! Milego dnia ! Le :-) Piekny usmiech, prosze :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0