Join me...


 

Bonjour, hur står det till ? Jag är så trött i morse. Har så många saker i mitt huvud just nu - nej, hela tiden ! Så trött, trött. Jag tror att grodan blir en zombie i kväll. Dessutom pada deszcz, snyft, snyft. Kaffe, kaffe..Kawy!...Vem vill dricka kaffe med mig i morse ? 

                                  
                   «Coffee: Black as the devil, Hot as hell, Pure as an angel, Sweet as love.»
«Café : Noir comme le diable, Chaud comme l'enfer, Pur comme un ange, Doux comme l'amour» ;  Charles-Maurice de Talleyrand

- Doux comme l'amour ??? This man is crazy - Ten czlowiek jest szalony.

Hoppas ni ha en trevlig dag - Bonne journée - Przyjemnego dnia !



 


Kommentarer
Postat av: Casia

Oh, I think I'm in love! Not with the coffee (den kärleksaffären är har redan varat i många år) but with that little buggie... :-) Och jag tycker att mr Charles säger det han säger väldigt väl. Take care, froggie... Hug from a polish bug!

2010-04-23 @ 17:02:00
Postat av: FredVisgot

Vilket sött par ni är! Hoppas att ni ska bjuda mig till ett eventuellt bröllop. Dziekuje, mamo ;-) Bisous de la petite grenouille de Bordeaux

2010-04-24 @ 07:32:59
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: jessica

jag hade gärna tagit en kopp kaffe :o) blir lite långt att åka bara. hihi

2010-04-26 @ 20:35:22
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar
Postat av: FredVisgot

Jess - jag är så trist :-( One day...

2010-04-26 @ 22:54:20
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0