En Dröm, Stjärnor och en Ängel


 

Bonjour ! Czesc, jak sie masz ? Jag hade en underbar dröm i natt. Jag flög i himlen med stjärnor som dansade runtomkring mig och det fanns en snygg ängel som sjöng bara för mig, vilken chans ! Tyvärr slut drömmarna alltid. Det är så trist för jag vet att jag inte kan drömma om denna vackra ängel igen, snyft ! Drömmar är bara illusioner att vi måste ge upp när solen går upp i horisonten till en ny dag. Vakna upp och hälsa solen som skiner genom fönstret i ditt rum ! Leende och hälsa dig när du står framför spegeln !


                                                                 

                                                      Ha en trevlig dag ! Milego dnia !





Kommentarer
Postat av: Casia

Men vad vet vi, egentligen? Kanske ditt liv på dagarna bara är en dröm? Och du "lever" på riktigt när du drömmer? Only a higher power can tell... Ha en lovley dag, Froggie!

2010-04-19 @ 11:52:16
Postat av: FredVisgot

Haha, jag tänker exact samma sak som du, så vill jag inte vakna...Dream, sweet dream ! Jag skrev en dikt om. Bonne journée, moj przyjaciel ! Hälsa din tvillingsyster !

2010-04-19 @ 13:36:49
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0