Inga stjärnor på himlen, bara blommor




Jag skulle kunna berätta att jag träffade älvadrottningen i min trädgård och vi har dansat och sjungit under hela eftermiddagen. Plötsligt stod en drake framför oss och kidnappade drottningen. Jag skulle kunna göra det, men det gör jag inte.

Jobbade lite i trägården, i skuggan av körsbärsträdet, en kopp kaffe då och då, of course. Ibland har jag hört en fin avlägsen röst som sjungde... It's strange !


                                                               Här är mitt nya kontor


                                                                           ...???...

 
Inga stjärnor på himlen, bara blommor


Efter jobbet cyklade jag genom staden, duschade. Nu äter jag middag innan besöket av John Blund. Hoppas ni hade en trevlig söndag.

 
Godnatt - Bonne nuit - Dobranoc !

 



Kommentarer
Postat av: Casia

Vilken fin arbetsplats, Froggie! Det är ju ett nöje att jobba i en sån miljö :-) Jag brukar säga till piloterna att de har världens bästa utsikt från sitt "kontor" - the world at their feet! Ha en lovley dag, Froggie, hugs!

2010-04-26 @ 12:06:47
Postat av: FredVisgot

And stars in their/your eyes! Paradise is never far away, right? Bonne journée

2010-04-26 @ 13:29:00
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0