Söndag - sol


 

Nej, jag har inte "rest" till St-Emilion idag. Denna eftermiddag lyssnade jag på musik på Spotify och skrev lite trots att det var bra väder och varmt här. Ensam i det tysta hemma medan min hund "jagade flugorna" i trädgården.


Det var 23  grader varmt i trädgården - en skön dag -


Livet är som pianotangenter : 

          - vitt (bra), svart (inte bra), vitt, svart, vitt, vitt, svart, vitt, svart, vitt, svart, vitt, vitt.


...

Hoppas ni fick en skön trevlig söndag :-)



Godnatt - Dobranoc !




Kommentarer
Postat av: Casia

Oooo... Vilken underbar trädgård det verkar vara! Här (to znaczy w Malmö) är det lite sol men sommaren dricker ännu vin nån annanstans. Själv sitter jag och väntar på att den lilla vulkanen ska sluta harkla sig så att jag kan börja jobba lite igen, hehe. Svart, vitt, svart, vitt...och gråzoner däremellan. Life is a beautiful thing! Dobranoc, Zabko!

2010-04-18 @ 22:39:12
Postat av: Casia

PS - roar mig med att titta på din landsman, monsieur Poirot så länge :-)

2010-04-18 @ 22:41:17
Postat av: FredVisgot

Den lilla vulkanen är absolut inte snällt. Hoppas att situationen förbättras snart. "Gråzoner däremellan" med pianotangenter ?

Monsieur Poirot a une belle moustache. Jag gillar A. Christie. Hälsa M. Poirot nästa gången :-) Kram

2010-04-19 @ 07:26:38
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: jessica

vilket vackert träd, och vad skönt med sån värme :O)

2010-04-19 @ 20:41:39
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar
Postat av: FredVisgot

Jess - det är bara ett körsbärsträd i paradiset :-)

2010-04-20 @ 06:56:37
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0