En ansträngande dag för kroppen



Jag är så trist. Tyvärr har jag inte träffat  min ängel i min dröm. Var är hon ? Hmm, hoppas att hon inte är med ärkeänglarna. Ikväll måste jag ha en seriös konversation med henne. Tänker hon att jag är en idiot ? Jag ska bli arg...Änglar tror att de är bättre än oss därför att de har ljusvingar. Och de är helt rätta. Vilka fina röster de har också ! Änglar är lika kvinnor : ett evigt mysterium (wiecznej tajemnicy).

Jag hatar henne. Var är älvadrottningen ?


Seriöst, denna dag kommer att bli ansträngande för kroppen. Faktum är att jag kan inte äta lunch eftersom jag har ett möte med borgmästaren (burmistrz) och sedan med någon för ett projekt och jobbet...Tror att jag ska dö före solnedgången (zachod slonca).


Hoppas ni får en trevlig dag ! Milego dnia !




 


Kommentarer
Postat av: Casia

Kära Groda, hoppas att du lever fortfarande och att du träffar din drömängel (aniolek) inatt... Bon nuit!

2010-04-20 @ 20:42:05
Postat av: FredVisgot

Jag lever fortfarande, dziekuje. O moj Boze, "aniolek" är ett fint ord ! Hoppas du mår bra. Dobranoc, Casia ! Bonne nuit et merci beaucoup professeur ;-)

2010-04-20 @ 23:47:17
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0