En lugn kväll med ett litet glass vitt vin


 

Igår kväll satt jag i min trädgård och jag såg stjärnor som lyste upp i himlen. Det är så skönt att vara ensam i nattens tystnaden och att låta vår sinne att resa fritt över oss. Jag drack ett utmärkt vitt vin från Chile. Okej, jag bor i Bordeaux och dricker ett vin som kommer från utlandet. Är det mitt fel om jag älskar vad som är vackert och gott ? Jag är skyldig till mina fel.


Sedan sjöng jag lite innan att gå till sängs, hahaha ;-)
Bon week-end !

ps : Nästa steg blir att uppskatta Kalifornien vin...




Kommentarer
Postat av: Casia

Froggie... Du är aldrig ensam, remember. Det finns alltid nåt/nån/några runtomkring oss. Även om våra ögon inte ser så hör vårt hjärta deras andetag. Skåla med dem nästa gång, eh? ;-) HUG och na zdrowie!

2010-04-10 @ 17:11:02
Postat av: FredVisgot

Hmm, maye, maybe. Vad menar du? Spöken? ;-)

Men poeten har funnit inspiration :-) Jag förstår inte polska men jag gillar det, så exotiskt (na zdravje !). Kram och ...

2010-04-11 @ 07:13:11
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0