Na zdrowie ! Skål !


 

Jag var trött efter en lång, lång jobbdag men var tvungen att gå till kulturföreningen eftersom behövde de min hjälp där. Var verkligen inte glad och sa till dem : "Jag kan verkligen inte göra allt, helt själv". Vad de kan vara irriterande ibland ! Men jag vill att alla involverar i.

Äntligen ! Det var skönt att vara tillbaka hemma igen och så gjorde jag mat till mig : tonfisk ris à la Fred (en av mina nya recept). Sen gick jag i trädgården och drack ett glas franskt rödvin...Ensam ? Tyvärr hörde mitt hjärta inga andetag (trötthet, kanske), bara en mjuk röst viskade mig : "F, drick mig ! Drick mig !". Jag tänker att mitt hjärta har ett seriöst problem.


                                       Skål (för att få lite mod, eller hur?) ! Na zdrowie !


Jag gör konferensen kl. 15:30. Ska försöka att ta några bilder om jag kan. Have a nice day, bonne journée !




 


Kommentarer
Postat av: Casia

Fred, mon ami. Hjärtat hör alltid andetagen runtomkring oss, men ibland är vi för frånvarande för att ta emot den informationen. Våra mänskliga öron hör sånt som vi vill höra - drick mig, till exempel...hehe. En annan sak - varför får man inte se nån bild på dig? Är det mystiken du vill behålla runt din persona? To tylko takie malutkie pytanie, Froggie. Dobranoc!

2010-04-17 @ 21:24:03
Postat av: FredVisgot

Ett hjärta är aldrig döv men bara hör om det finns något att höra. Hjärta har rätt att vara lite trött (att höra vissa otrevliga/dumma saker), nej? Co o tym sadzisz, moj przyjaciel?



Om bild på moi - Jag vill inte ge mitt svar här eftersom man inte kan/måste skriva vissa saker på en blogg. Malutkie pytanie : det finns aldrig "malutkie pytanie", prawda ?



ps : jag har druckit bara ett glas, moi :-b

2010-04-18 @ 13:07:32
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0