Att behöva en hjärna



Förra natten vaknade jag flera gånger på grund av en bil som var högljudd (någon kunde inte starta bilen). Jag steg upp och tittade ut genom fönstret. Ingenting. Men det är svårt att se något när våra ögon är...hmm...stängda, eller hur ? Det buller som fortsatte hela natten. Jag steg upp kl. 05:30. Det fanns två "skuggor" som försökte stjäla en bil. Det var omöjligt att se deras ansikten eftersom de hade på sig rånarluvor (kominiarka). Tyvärr flydde tjuvarna (zlodzieje) när jag ringde polisen.

Här är det roligaste i denna historia : De försökte att stjäla en bil (under hela natten) som är trasig.

Dessa tjuvar är brottslingar som behöver en hjärna (mózg).

Sov gott - Bonne nuit - Dobranoc !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0