"Stockholm i mitt hjärta"


                                                            

                       "Solljuset dansar på fjärden, det glittrar för stort och för smått..."


Coool ! Jag ska måsta vara ett par dagar i Sverige  i december 2010. Detta är första gången jag ska vara där. Åh, jag är glad och så uppspelt. Hoppas att träffa Sankta Lucia därför att en av mina drömmar är att dricka kaffe och sjunga med denna vackra kvinna.


                                             
                                              Din sol, din himmel, dina ängder gröna

...Under sommaren 2011 vill jag gärna sjunga "Öppna landskap" medan jag gör en lång promenad under vilken jag kan beundra den vackra svenska naturen i norra solljuset. Jag vill också sjunga i Allsång på Skansen men vet inte om en fransman kan vara bland publiken.

ps : jag hoppas att svenska folket är vänlig.





Kommentarer
Postat av: Casia

Svenska folket är vänligt så länge de inte bor i Stockholm, hehe... Du vet väl att det är istid i Sverige under vinterhalvåret? Ta med dig får, ko och allt som kan värma dig eh? Ha en lovley helg, Froggie!

2010-04-09 @ 18:36:40
Postat av: FredVisgot

Casia, om jag upptäcker Sverige under vintern då ska jag bli glatt överraskad under sommaren, eller hur? Tack för dina för dina goda råd :-) Ha en underbar helg! Kram.

2010-04-10 @ 12:28:03
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0