Perche ?


 

Lilla musen, varför besöker du min blogg varje dag, nu? Men du var inte den enda besökaren eftersom nån annan var där igår (onsdag). En av dina vänner, kanske ? Jag tycker det är så konstigt...Varför "läser" du/ni min hemsk blogg ? Den är absolut/definitivt inte intressant för du/ni. Är ni "galna" ? ;-) Seriöst, jag kan inte läsa den här blogg om jag var svenska själv. Pourquoi moi/varför mig ? Nej, jag förstår inte det.
Jag är rädd att du/ni blir dum(ma) på grund av min blogg och min "svenska".

                                                                    

Tyvärr har jag inte god ost för dig, bara camembert och baskisk ost...Ni måste bli klokare, nu.




Kommentarer
Postat av: jessica

tycker du är mkt duktig på svenska. Jag skulle aldrig kunna lära mig franska så fort.

2010-04-04 @ 13:59:20
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar
Postat av: FredVisgot

Jess, tack så mycket. Jag lyssnar på svenska radio och tittar några program på "svt.se" då och då, och när jag har tid, förstås. Men de talar så snabbt.

2010-04-04 @ 19:19:31
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Din svenska är väldigt bra, även om det är lite svårt att läsa mellan raderna ibland ;-)

2010-04-09 @ 18:47:13
Postat av: FredVisgot

Är det verkligen svårt att läsa mellan raderna? Mon Dieu, non ! Du blir blind på grund av mig. Stackars Casia ;-) Merci.

2010-04-10 @ 12:04:41
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0