Joyeuses Pâques !




Ja, idag är det Påsk. Really ! Som varje år gör jag en påskbröd (med ägg) och några kakor - i morse. Man får inte glömma traditionerna när de är läckra, eller hur ?

Här är påskbröden...

...och kakorna.


                                                                     ***   ***   ***

Well, nu ska jag gå på bio (ett löfte) med Lorie, en "kompis" - inte alls, puh ! Hon är super vacker men sååå otrevlig tyvärr. Jag är en riktig idiot (kungen av idioter) därför att jag alltid håller alla mina löften även om gillar absolut inte denna tjej.
                 
Filmen heter "Legion" och jag vill verkligen inte se den med denna tjej. Hoppas att jag ska överleva denna eftermiddag. Håll tummarna för mig ! Tur att solen skinner utanför.


Glad Påsk ! Joyeuses Pâques !



Uppdatering: Tyvärr var filmen inte bra. Gud är arg mot mänskligheten och skickar hans änglar att förgöra oss. Gud, tack sååå mycket ! Vad han är snäll, eller hur ? Men vi har chans att ärkeängeln Michel är olydig mot Gud och skyddar oss, förlåt han skyddar en bebis som ska hjälpa mänskligheten.


                                                               
                                                       Själv föredrar jag mina älvor

Eftermiddagen var bra. Tydligen gör solen folk mer sympatisk. Nästa vecka planerar jag att se Alice in Wonderland, alone.






Kommentarer
Postat av: jessica

Gott med hembakat bröd :o)



Din dejt kanske är trevlig idag???



Hoppas filmen är bra i alla fall. Kram

2010-04-04 @ 13:57:12
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar
Postat av: FredVisgot

Det var inte helvetet eftersom jag lever fortfarande. Kram :-)

2010-04-04 @ 19:03:10
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Jag ska också se Alice i underlandet. Ensam. Hug

2010-04-09 @ 18:40:50
Postat av: FredVisgot

Casia - Hoppas att du ska älska filmen, även ensam.

2010-04-10 @ 12:07:59
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0