En charmig liten groda


 
Då är det en fransman vem som ligger bakom den globala finanskrisen. Oh la la,  men jag är fransman, också.

Hatar ni grodan nu ? Moi, en snäll liten varelse som är så trist, snyft snyft :-(

Jag lever i min lilla damm, ensam. Mitt lilla hjärta är rädd på grund av elaka personer som vill äta mina små lår. Vad kan jag göra utan mina lår ? Ingenting. Snyft ! Jag gråter små tårar, sittande på min lilla blad. Snyft snyft snyft !

• Du som har ett stort hjärta och älskar djur, vill du adoptera en snäll liten varelse ?

                                                                     
                                                       Jag är en charmig liten groda


Have a nice (snyft) day - Bonne journée :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0