Co sądzicie o tym kostium kąpielowy ?



Jag vill köpa en ny baddräkt för nästa år. Jag måste vara perfekt för flirta med härliga kvinnor på stranden och jag tror att jag har hittat den perfekta baddräkt. Co sądzicie o tym kostium kąpielowy ? Tycker du att kvinnor kan falla i kärlek med mig på stränderna i Palma ? Be honest with me ?


                                       Monsieur Borat är en förebild för mig  ;-)

Jag har precis pratat med någon (en tysk) från Ireland via webbkameran. Vi studerade svenska tillsammans  på Bordeaux Universitetet (ett år).

Patrick -Hur är det med Marie ?
Moi -Marie ?
Patrick -Marie från Linkömping !
Moi -Oh, men hon bor i Sverige, jag har inga nyheter om henne sedan hon är där.
Patrick -Är du inte gift med henne ?
Moi -Inte alls, jag är singel.
Patrick -Varför är du alltid singel ? (Hur många gånger jag hör denna fråga nästan varja dag ? Det är tröttsamt)
 
Han säger att jag flirtade med Marie men det var inte sannt, förstås. Hon hade en pojkevän och vi var just vänner (glöm inte att en groda flirtar aldrig -only with the princesses or angels : humor, humor). Hon visste att jag ville bo i Sverige ett par månader (det var innan att bli sjuk)  -och mer, om jag möter en ängel" brukade säga jag.
Så hon fick mig att läsa boken : Bröderna Lejonhjärta. Jag läste högt och jag vet alltid inte varför hon skrattade, kankse på grund av min (franska) accent. Marie var en snäl tjej, en mellanblond och jättesöt, förstås ! Tyvärr kunde jag aldrig avsluta min läsning eftersom hon återvände till Sverige.

Wspomnienia, wspomnienia !
 Chère petite Polonaise, vill du känna min drömresa ? Är du forfarande hos din mamma i Oxelösund ? Czesc !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0