Min första kärlek !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Hoppas att allt haft bra med dig idag. Jag har just upptäckt två episoder av den nya serien "V". Jag såg den första versionen av denna serie när jag var barn på 80-talet. Jorden invaderas av utomjordingar kallade Visitors. De är ödlor som äter levande föda och har den sexigaste ledare att jag har aldrig sett : Diana. Den amerikanska skådespelerskan Jane Badler (aka Diana) var min fantasi på den tiden. Hon var min förstå kärlek, haha ;-) 

               
                                                                          Grrrrrrrr !  

               
                                                                       Dear Diana...  

              
                                                         Vilken vacker ödla hon var !

Jag hade bara ögon för henne och världen fanns inte omkring mig. Jag stöder henne i allt hon gjorde och var hennes hängivna slav. Om Diana ville äta mig så jag skulle inte säga nej. Dessutom säger man att jag har vackra lår, haha ;-)

                            
                                                         Śpij dobrze, Aniołeczek !

Hoppas att du har en lovely kväll, ma douce muse de Zawiercie - Dobranoc, Aniołeczek, milłych snow !




Kommentarer
Postat av: Casia

Cool! Diana var också min stora girlcrush! Vi brukade leka "V" i skolan, och jag fick alltid vara Diana eller Lydia (eftersom hon var blond). But I loooved Diana :-) Jag tror inte att hon hade ätit upp dig, men om... Hey, what a way to die!



2010-12-15 @ 22:04:02
Postat av: FredVisgot

Oh, really ! Mina armar kommer fortfarande ihåg bett orsakas av flickor. De var riktiga hungriga, du vet haha. Men efter jag blev deras ledare...coool, eh? ;-)



Haha, du var "den polska" Diana, med härligt långt blont hår och vackra alien's grön ögon. Hmm, pourquoi pas ;-) Lydia var elakare än Diana, i think. Men Diana var vackrare än Lydia. Du har bra smak vad gäller flickor...lik mig ;-)



Varför säger du det ? Vill du att gör mig trist ? Var jag inte gudomlig nog för henne ? Det var inte vad flickor tänkte. Att offra sig för kärleken, it is a beautiful death, I think ;-) What do you think about it? Det är jag. Ja, jag ger absolut allt : mina armar, ben, mitt hjärta, hmmm...speciellt mitt hjârta, haha ;-)



Jag är säker att jag kommer få en god somn ikväll. Dobranoc, Aniołeczek! Natti!

2010-12-15 @ 22:56:02
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0