Varför har jag huvudvärk ?



Bonjour, min kära lilla nalle från Zawercie ! Efter att ha en jobbig träning och ta en varm dusch (mmm!) gick jag till Carrefour. Jag träffade en "väninna" till mamma. Den här kvinnan är en riktig pratkvarn....Bla bla bla  och hon talar högt hela tiden ! Jag kände att hennes man hade sina sinnen på annat håll, om du ser vad jag menar, haha. Stackars man ! Jag undrar varför jag har huvudvärk nu :-)

               

Je te souhaite une merveilleuse journée, mon éternel Aniołeczek ! Hoppas att ni har en trevlig dag, även om det är kallt, haha :-)




Kommentarer
Postat av: Casia

I love Carrefour! Jag kan spendera flera timmar där bara på att gå och titta på allt roligt :-) Det är ett av mina och min sis "måsten" när vi är i Spanien. Ett stopp på Carrefour :-)



Jag lider också med den här kvinnans man...Men vissa människor är bara så där. De pratar som om morgondagen inte fanns, och de menar inget illa men det är deras natur och ibland... well, it gets to much är en underdrift. Jag har också en väldigt god vän som pratar utan stopp, I promise. Sen brukar hon också säga samma sak flera gånger, bara att det formuleras lite olika. Dios mio. Jag har lärt mig att stänga av lyssnarfunktionen ibland, hehe.



Ciao, Froggie!

2010-12-11 @ 16:48:14
Postat av: FredVisgot

Jag förstår faktiskt dig. Jag brukar gå till CArrefour en eller två gånger varje vecka. Det är lite som att resa, så att säga :-) Särskilt nu med juldekorationer, du vet :-) Här är Carrefour riktigt stort men jag känner inte det som är i Majorca -det är väl det att du talar, eh ?



Ja, du har rätta ord. Och det Är sant, vissa människor inser inte att säga samma sak flera gånger. Hmm, du skulle stänga av lyssnarfunktionen med mig och min perfekta svenska...snyft snyft, hahaha ;-)



Papa, Aniołeczek !

2010-12-11 @ 21:02:49
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0