Ett hejdlöst skratt i spårvagnen !



Bonsoir ou bonjour, ma belle petite princesse de Zwiercie ! Hoppas allt Är bra med dig. Jag gick till universitetet och pratade med nån som var min lärare. Det fanns så...unga...studenter där. Ett paradis för nån att jag känner. Jag ville se den nya läraren på svenska men hon kom inte på universitetet idag. Hmm, det är alltid svårt att gå till jobbet efter att ha druckit många glögg igår....även för en svenska ! Men det fanns en svenska i spårvagnen. Hon pratade på engelska med en fransyska om hennes stad, Nyköping. Tjejen var en typisk svenska med långt fint blont hår, vackra ögon och en fin liten näsa. Många pojkar såg på henne som om de aldrig hade sett en snygg kvinna i deras liv. Det Är som om de åt henne med ögonen och resultatet blev ett hejdlöst skratt för mig, haha. Lyckligtvis du inte var i den här spårvagnen, Aniołeczek ;-) 

                    

Efter sprang jag lite i staden trots kylan. Men jag mådde bättre när jag var i badet. Well, hoppas att du har/haft/hade en fin kväll !




Kommentarer
Postat av: Casia

Dios mio, vad världen är liten :-) Men that's the way it is, I guess.



Jag har jobbat nästan hela dan idag, förutom ett besök på gymmet and stuff. Ska vara lite social nu och sen är det direkt till sängen, hehe. Man börjar bli gammal, som sagt.



Ha en fin kväll, froggie!

2010-12-14 @ 21:38:29
Postat av: FredVisgot

Vad menar du med "världen är liten" ? Att männen äter dig med ögonen varje dag. Det är normalt eftersom du är en delikatess, en lyx maträtt, mmm...jag är hungrig nu, haha ;-)



Det är klart att man börjar bli gammal. Stackars vi :-) Tur att det är snart weekend, ditt ungdomens källa, Anioleczek, eh ? ;-)



Strange! Jag trodde det var slut mellan oss (bye, Froggie!). "Ma merveilleuse petite Polonaise har äntligen insett att det finns bloggar mycket mer intressanta än min, halleluja ! Min kära lilla nalle är inte galen nu...Hmm, I do not know if it's a good thing" tänkte jag i min säng i natt.



Nu ska jag skriva ett litet inlägg (har funnit något om katterna). Jag tror att du älskar katter, ma douce petite Polonaise, eh?



Well, hoppas att du hade en tevlig natt och har en fin eftermiddag, ma belle petite muse - na razie, Aniołeczek!

2010-12-15 @ 14:01:54
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Nej, jag syftade på att hon kom från Nyköping, Froggie. Inget annat ;-)



Du, jag läser nästan inga andra bloggar än din, ska du veta. Kollar in på Improveme ibland, men det är inte varje dag.



Nu har jag avslutat mitt Oprah-jobb, yuppie! Imorgon dags för ett nytt, men ikväll firar jag och min vän med lite bubblor och middag (som jag har lagat). Snart lär åldern göra sig påmind igen...zzz... ha en fin kväll, Froggie!

2010-12-15 @ 19:43:20
Postat av: FredVisgot

Och ? Nyköping är en speciell stad för dig ?



Wow, men du är beroende av min blogg, eller hur ? Kaffe, Froggies blogg, gymm...FAMILJEN -det viktigaste. Var är felet ? ;-)



Var det svårt med Oprah-jobbet ? The perfect housewife is back. Bubblor, ljus och...dina scones (mmm, jag dör...et moi, et moi, jag vill äta dina scones också. Världen är orättvis, snyft snyft!). Vad har du lagat ikväll, ma chère petite Polonaise ? Dörren till ditt hus är alltid öppen för dina vänner. Är det en egenskap som delas av alla polacker ?



Man blir bättre med åldern, remember, Aniołeczek :-)



Det är tredje gången jag skriver den här kommentaren, haha. Moi! Bonne nuit, ma douce petite Polonaise. Fais de beaux rêves et que tes "scones" te protègent pendant ton sommeil! Mmm, Aniołeczek's scones ;-)

2010-12-15 @ 21:18:26
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Eh... Ja. Jag gick i skolan i Nyköping och var där ofta under min uppväxt. Nyköping ligger ju bara tio minuter från Oxelösund, så jag är alltid där när jag åker till min mom :-)



Hehe. Hepp. Dörren är öppen, men bara för de utvalda vännerna. I am evil, am I not? ;-)



Jag ska faktiskt baka scones till jul, en god vän kommer och hälsar på då och hon älskar mina scones så jag har lovat att bjuda på dem!



Du får baka lite också, Froggie! De är jättegoda.



Natti!



2010-12-15 @ 22:21:08
Postat av: FredVisgot

Det A¨r inte Norrköping som ligger nära Oxelösund ? Intressant, du har tre speciella städer i ditt liv (Zawiercie, Oxelösund och Nyköping)! Tja, jag känner fortfarande inte väl min främtida fru (Oxelösund). Den kommer vara arg mot mig :-(



Och för Jesus ? No, you are not evil, of course. Bara med mig, som alltid ;-)



Du firar inte jul med din familj lik förra året, menar du?



Men Anioleczek, det är inte samma sak om jag bakar scones mig själv. Jag vet inte att göra dem och vill absolut äta dina berömda scones (eller bara 1 och det blir paradiset för mig, haha), de ska vara bättre så ;-)



...Drömmar, fortfarande och alltid drömmar, snyft. C'est la vie :-(



Jag har inte sett att du skrev den här kommentaren. När man blir gammal, du vet. Śpij dobrze, Aniołeczek !

2010-12-15 @ 23:44:32
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: FredVisgot

Varför har du känte dig tvungen att skriva att du "läser nästan inga andra bloggar än min", ma chère petite Polonaise ? I just want the BEST for you, my sweet little muse. Oh oui, je veux juste le meilleur pour toi...le meilleur, ma belle petite princesse de Zawiercie ;-)



Miłego dnia i papa, Aniołeczek!

2010-12-16 @ 07:53:16
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0