Lite solsken från Bordeaux för dig, Aniołeczek !



Cześć, Aniołeczek !  Måste jag säga att det var soligt och varmt i Bordeaux sedan tisdag här ? Oh la la, men jag har just att sagt dig det. Vad jag ibland är dum ;-)  Det var 17 grader ute. Okej, det är inte Sharm el sheijk, men det är inte illa, inte sant ?


                                            Kl 16:30 - snart går solen ner över Bordeaux ! 

Men kylan är tillbaka imorgon. Så finns det ingen avundsjuka ! Hoppas att allt är bra med dig, ma belle petite princesse de Narnia. Förlåt, du är inte i Narnia nu. Minne och ålderdom är inte bra tillsammans, tu sais  ;-)  "Men vem är du ? Vad heter du ? Var bor du ? Och...vem är jag ?" Jag antar att du inte haft en minut för dig själv/att andas, haha. Du måste vara mycket upptagen med alla dina vänner (och...Tomten, Aslan -nej, inte Aslan, osv...) nu när du är hos dig i Malmö  :-)  Jag är säker på alla saknade dig. Lyssna, staden ! Casia, Queen of the Night, Princess of Narnia, the new Cinderella, is back  ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Det snöade faktiskt i Malmö idag också :-) Har haft mucho to do, så nu ska jag andas lite, hehe. Hope allt bra med dig, ha en fin dag, Froggie!

2010-12-09 @ 15:58:14
Postat av: FredVisgot

Mon Dieu, du kommer att ha snö till jul. Jag blir avundsjuk...deprimerad! Snyft snyft. En dröm, det är bara a dröm...för mig :-(



Din semester är över men...det är helg nu för er ;-)



Det här inlägget är tortyr för dig, inte sant?



Hoppa att allt är bra med dig, ma chère petite Polonaise. Ha en fin eftermiddag, Aniołeczek!

2010-12-10 @ 14:09:47
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0