Min stackars hand är död !



Bonsoir, ma merveilleuse petite princesse de Pologne ! Jag tillbringade hela eftermiddagen hos mig för att skriva julkort för vänner och nästan hela familjen. Min stackars hand är död (R.I.P, snyft snyft) ikväll :-) Jag gick till min Internetleverantör och pratde med chefen :

Chefen - "Vi lovar att lösa problemet i dag !
Moi Ett löfte ännu...Det är bara ord...
Chefen Vi ber om ursäkt för alla dessa problem, Monsieur. Bla bla bla...
Moi - När en kund har ett problem så ni måste allt göra för att lösa det snabbt.Måste jag betala 1000 € per månad för att få en god service, eh ?  Dessutom skickar vi oss inga SMS. Jag skäms för att vara fransman på grund av er. Ni alla är inkompetenta...bla bla bla", sa jag
dem. 

                
                                                Jag var närmare Gud i denna stund ! 

Efter det klättrade jag på taket för att kontrollera "tiles". Jag blev nästan en ängel som toi, mon cher petit ange...nästan ;-)

                                
                                                                 Bisous, Anioleczek !

Snart är det jul och jag måste absolut avsluta skriva historier för barn. Nästan, nästan. Hoppas att du har en trevlig kväll hos din vän, ma chère petite Polonaise de Zawiercie ! Dobranoc i do jutra (I hope), Anioleczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, vad snäll du är som skickar iväg så många julkort! Jag skickar inga... Men det är för att jag kör allt eller inget-metoden. Antingen skickar jag till alla eller till ingen. Och i mitt fall innebär "alla" waaaay to many :-)



Hoppas att din hand återhämtat sig och att din internet soon follows, hehe. Ha en fin dag, Froggie!

2010-12-12 @ 09:52:54
Postat av: FredVisgot

Tyvärr kan jag inte skicka julkort till all familjen eftersom de bor över hela världen. Det är mycket komplicerat, du vet. Men jag skriver alltid ett eller två ord för dem på julkorten. Och jag håller med din metod i alla fall, min kära lilla nalle från Zawiercie :-)



Min hand är..."pigg" nu, haha ;-) Dobranoc, Aniołeczek, milych snow!

2010-12-12 @ 23:58:38
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0