Dors bien, ma douce petite Polonaise !



Cześć, Aniołeczek, jak się masz ? Hoppas att du hade en fin dag söndag - ingen ledig tid, inte sant ? Du är en underbar människa, beviset är många av dina vänner gillar att vara med dig, ma chère et douce petite Polonaise  ;-) 
Jag kunde inte ta ingen somn, så gick jag ut (hela dagen) och tog några bilder på en av mina favoritplatser där jag brukar att ta joggingturer, powerwalk, trevliga promenader. Och man kan träffa älvor i den här skogen, säger man  ;-)


                                                         Jag behövde andas ensam... 


                                                                  ...och följa vägen... 


                                                                  ...i lygn och ro... 


                                                                Hjälp, jag är förlorad !

Jag hittade ingen sova två nätter i rad. Ändå är jag inte trött. Min hjärna jobbar ständigt eftersom en idé dök in i mitt sinne under lörddagnatten vid kl 03:00. Detta skulle måste vara en trevlig överraskning för dig (hoppas, hoppas!), en liten liten liten överrasking, ma merveilleuse petite Casia. Äntligen har jag en god idé för ett speciellt tillfälle, hoho ;-)  Jag måste hitta några fina bilder på dig på din blogg och göra de rätta valen. Men det finns för mycket vackra bilder på dig på Oh la la, jag vill inte att du ska bli besviken med mig - jag håller tummarna, gör en bön också. Vad det är tervlig att vara galen :-)

                         
                                                   Śpij dobrze, Aniołeczek, i do jutra ! 

Bonne nuit, ma douce petite Polonaise. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent durant ton sommeil !

PS : Hoppas att allt är bra med din pappa i Stockholm !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hoppas att du får ta igen lite sömntimmar as soon as possible, då. Det är ju inte så bra när man tappar dem. Visst, kroppen och skallen kan nog klara ett visst bortfall, men det är ju inte det ultimata scenariot.



Så himla fina bilder! Som i en saga också, en Narnia utan snö. Här är det kallt, kallt (nästan tio minus) och ingen snö alls. Jag har en vän på besök, men det blir nästan bara jobb för mig hela dagen idag. Har en kort deadline på Oprah som måste fixas. Och så vill jag hinna med en snabbis på gymmet också... Ja, ja. Man får se vad man hinner med.



Låter trevligt med överraskningen, Froggie! Don't waste too much time, bara ;-) Och pappa mår bara bra, tack. Hoppas att din gör det med.



Ha en fin dag,



Ciao!

2010-12-13 @ 09:30:54
Postat av: FredVisgot

W porzadku, nie martw sie, mamo ;-) Du är snäll. Klart att du har rätt, som vanligt, Aniołeczek. Men jag har massor av energi, strange ;-)



Jag måste hitta den perfekta bilder att uppnå vad jag har i åtanke och jag vill verkligen att resultatet är perfekt för dig, Aniołeczek :-) Mon Dieu, jag hoppas att du ska bli glad när du ska få överraskningen (hoppas hoppas!). Men jag har bara ett par dagar för att göra det, haha ;-)



De är inte lika fina som dina bilder på din Narnia. Mitt sinne resor jusq'à Oxelösund när jag tittar på dina bilder, du vet. Jag kan tänka mig att gå i snön och kasta en snöboll på min kära lilla polska, haha. Am I not a perfect gentleman ? Säg ;-)

Det är 7 grader ute här idag. Behöver jag klargöra att det finns ingen snö här ?



De nada :-) Genast tänkte jag på din pappa när jag hörde nyheten om bombningen i Stockholm (så hemskt!). Det är väl naturligt, så du inte behöver tacka mig, you know :-)



Jag är tillbaka från flygplatsen och jag har aldrig sett så många plan i mitt liv (cirka 10). Skratta inte åt mig, s'il te plaît ;-) Kanske hade flygplanen ett mötte som vi, människor.



Well, hoppas att allt är bra med ditt jobb med Oprah. Jag antar att du inte ska ha tid att besöka bloggen så jag hoppas att du har en trevlig kväll med din vän, ma douce petite maman de Pologne ;-)

2010-12-13 @ 17:31:28
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0