Un peu de chaleur pour ma petite muse !



Bonsoir, ma belle étoile du soir ! Tro mig eller inte men jag sprang ut i eftermiddag och med bara en t-shirt över axlarna. Jag var svettig när jag kom hem. Det var 13 grader och hade viktmanschetter. Bordeaux är en speciell plats, vingårdarna skyddar oss mot iskylan :-)


                                    Lite värme för att värma upp min kära lilla musa !   

Känner du en julsång på polska, Aniołeczek ? Snart har du hela din familj vid din sida och de två lilla körsbären kommer att vara tillsammans igen. Var ni små kloka barn ? Nej, det tycker jag inte, haha ;-)

                                                        
                                          Bonne soirée, mon petit ange du ciel !  

Hoppas att din mamma och du har en fin kväll, ma chère petite Polonaise - Dobranoc, Aniołeczek, miłych snów ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0