Ha tålamod, Aniołeczek :-)



Bonsoir, ma douce princesse de Narnia ! Jag gick på stan och observerade folk på gatan. Både barn och vuxna har något annorlunda. Jag känner upptäcka ett konstig inre ljus i varje dem. Många människor har ett leende på läpparna. Och jag log som en idiot (utan anledning) hela tiden ute. Jag säger till mig själv : "Sluta le, Mr mig själv !" haha  :-D  Oh la la, jag ler igen. Hmm, jag tror att jag är sjuk. Co sądzisz o tym, Aniołeczek ? ;-)

                        
                                 Hohoho, mycket jobb väntar på mig imorgon kväll ! 
 
Nej, det var så trevligt att se det även om det är bara en gång om året. Åh, jag älskar julen för de korta stunder så magiska. Det är denna magi som gör julen ett unikt ögonblick i våra liv.

                               
                                                    Ha tålamod, Aniołeczek ! Änglar  :-)

Magiska leenden trots regnet. Ja, det har regnat hela dagen, som förra året, you know. Well, jag ska kanske läsa lite och jobba om överraskningen, hohoho ;-) Häsla din syster ! Bonne soirée, mon cher petit ange de lumière - Dobranoc, Aniołeczek, miłych snów !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0