Jak się masz, Aniołeczek ? :-)



Bonsoir, ma belle petite princesse de Narnia ! Jag blir sååå gammal. Jag tror att jag har ett problem med ögon för att jag upptäcker en ny vit hår...Vadå, varje dag ! Är du tokig, ma petite Polonaise ? Mon Dieu, les femmes  ;-)  Varje vecka !  Dessutom gick jag vilse i stan idag. Hemskt ! Mitt sinne var någon annanstans...så långt bort i en värld full av drömmar (eller illusioner). Tyvärr blir jag gammal och jag känner att det finns inget hopp inom mig nu, inget ljus. Snyft, snyft  :-(  Jag ser bara en lösning på mitt hemska problem : sätt stopp för det här eländiga livet som, genom att kasta mig i ett hav av...champagne. Det är hemskt, vet jag  :-)
                      
Farväl hoppet ! Farväl världen ! Farväl min kära lilla söta ängel  ;-)

                                      ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥  

             
                                                  Bonne soirée, belle petite Casia ! 

Hoppas att du hade en trevlig dag och har en fin kväll med din mamma, ma chère petite Polonaise - Dobranoc, Aniołeczek, miłych snów ! 

PS : Du sa att mässan var på polska. Sant ? Det betyder att din syster och du inte var de enda barn som kom från Polen, har jag fel ?




Kommentarer
Postat av: Casia

Ett hav av champagne låter inte helt fel ;-) Så länge man kan simma, eh? Chin up, Froggie. We all feel lost sometimes. Even angels.



Det stämmer, vi var många barn från olika länder som fick anpassa oss till ett nytt liv. Tänk om livet aldrig hade fått den vändningen... Hur hade livet sett ut då? Ciao

2010-12-06 @ 20:37:55
Postat av: FredVisgot

Jag har inget problem med mina NåGRA gråa hår, haha ;-) men jag var verkligen förlorade staden (it's crazy!). Mitt sinne var någonstans ;-)



Oh la la, jag skulle så gärna vilja veta allt om din barndom (ser för intressant ut!). Dina ord gjorde mig nyfiken. Dessutom vet jag att vi har mer gemensamt än vi kan/vill tro (tro mig, min kära lilla nalle från Zawiercie - Polen). Mon Dieu, ditt liv är sååå intressant!



Bonne nuit, ma chère petite Polonaise. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère te protège pendant ton sommeil! Śpij dobrze, Aniołeczek :-)

2010-12-06 @ 21:37:23
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: FredVisgot

Och du såg något utan att se det, haha :-)

2010-12-10 @ 13:20:54
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0