En trevlig joggningstur !



Bonsoir, ma belle étoile du soir ! Joggningsturen började bra när ett barn (5-6 år) ville springa med mig. "Lämna mannen i fred !" sa modern. Men liksom pojken grät, då accepterade jag att han springer med mig. Bara tre meter, jag är ingen bödel av barn, moi. "Vous avez un vrai petit champion, Madame !" sa jag. Barnet var stolt :-)

                                                         
                                                         Jag är redo för ett maraton !  

Sedan fortsatte jag min joggingstur. Det fanns människor på gatan som tittade på mig med ett leende. Jag vet inte varför. Kanske för att jag sprang med ett stort leende på läpparna också. Eller, för att de tänkte att jag var tokig. Bara Dieu vet ! 

                                                           
                                                         Śpij dobrze, Aniołeczek !  

Jag önskar dig en underbar kväll med din familj, mon doux et merveilleux petit ange de Zawiercie - Dobranoc i miłych snów, Aniołeczek !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0