Une nuit avec Mademoiselle Insomnie !



Ah, ma douce petite Casia ! Jag har precis beundrat igen din vackra bilder på din Narnia-värld och jag undrar om färgerna är sanna på. Overkligt ! Det är som om jag drömde men utan att sova, du vet. Oh, jag skulle så gå in i dina dina bilder. Jag måste erkänna dig att jag läser just nu cyberrymdens bästa bloggen (det hjälper mig slappna av...eller bli lite galnare än jag, cool, I am happy, haha) och lyssnar på din änglalika röst på samma gång, Aniołeczek ;-)

                              
                                                                Hmm, franska får !
 
Hoppas att du inte är rädd för mig när du läser dessa ord. Jag är bara en liten gröda-vampyr...Ge mig ditt blod, belle petite princesse ! Mmm....Na zdrowie  ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, inte bra att inte kunna sova! Jag hade också ett par nätter för inte så länge sen där jag inte kunde somna... För många tankar, I guess! :-)



Hehe, nej - jag är inte rädd för dig Froggie. Det har jag ingen anledning till, eller hur?



Hope att du kan ta en siesta idag och ta igen lite sömn, si? Jag har precis varit och gjort en ansiktsbehandling och nu ska jag sticka iväg med min dear sis och shoppa lite. Fest ikväll, hos en vän, men jag känner mig redan trött när jag tänker på det... Jaja.



Ciao, Froggie, ha en nice dag!

2010-12-11 @ 11:21:21
Postat av: FredVisgot

Din syster är inte på semester i Spanien ?



Stackars Aniołeczek ! Jag förstår inte varför du kan inte somna, toi. Jag hoppas att ingen har skadat dig. Om du behöver "prata" med någon, jag är alltid här för dig, ma chère petite Polonaise. Kom ihåg, jag är din eviga slav, moja królowa ;-)



Well, jag känner minst en god ansiktsbehandling, den bästa...MOI ;-) Och jag vet hur jag måste göra för att du rädd för mig, haha ;-)



Christmas shopping ? Hjälper du "papa noël" i hans jobb ? Oh, vad du Är generös ;-) Du kan inte sÄga att du känner dig trött när du tänker på festen...Du har haft en god träning (the best) när du var utomlands, remember ;-) Och du gillar det, haha. Kanske du Är trött nu men du ska vara jättepigg ikväll.



Varför att göra en ansiktsbehandling när man är världens vackraste kvinnan, en vacker ängel med ljusvingar ? Stackars män ! De ska vara alla förblindade av din änglalika skönhet.



Hälsa din sis !



Milego dnia i na razie, Aniołeczek !

2010-12-11 @ 13:09:44
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Nix, min sis är inte på semester längre - de åkte bara över en weekend. Nu är det åter mörker, kyla och reality som gäller. En omväxling som också behövs.



Jo, Froggie, jag är verkligen så omotiverad till att gå på festen... Men det är en av mina bästa väninnor som är värdinna och jag har lovat att dyka upp. Men det blir en kort, kort evening för min del.



Du, ansiktsbehandlingen behövdes verkligen! Fast jag glänste som en spegel och var illröd efteråt. Oh well, it was for a good cause.



Nu måste jag tänka på att göra mig i ordning för kvällens tortyr... Ha en lovely one!

2010-12-11 @ 16:44:56
URL: http://...
Postat av: FredVisgot

Det är redan riktigt bra att de fick en weekend. Jippie, jag känner äntligen en skillnad mellan din syster och du nu. Du är modigare än henne och inte rädd för att möta den bitande kölden av den skandinaviska vintern. Eller kanske är du galnare än hon ? Jag väljer gärna, hmmm...den andra idén, haha ;-)



Nu är du omotiverad till att gå på festen men när du ska vara där : Casia, Queen of the night, is back. Du kommer inte att tillbringa kvällen med Döden. Ett löfte är ett löfte. Du är en liten ängel som håller sitt ord. Det är så sällsynt nuförtiden. Jag är så stolt över dig :-) Njut din lång, lång evening ;-) som ska vara tills soluppgången, I sure!



Well, en ansiktsbehandling är inte en dålig sak i sig. Huden behöver äta också, inte sant? Hey, c'est bientôt Noël, it's perfect so. Hmm, yes, I think you are perfect like that ;-)



Du kommer att vara den vackraste av dem alla på festen, I sure of it :-)



Enjoy your evening, dear princess!



ps : vad ville du skriva på URL/Bloggadress ? ;-)

2010-12-11 @ 20:31:11
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0