Aniołeczek, Princessa av Narnia är tillbaka !



Bonsoir, ma belle petite princesse de Narnia ! Jag har precis avslutat sätta julbelysning hos mig. Ikväll ska jag försöka ta lite bilder och lägga dem på bloggen, oui ?

                
                                                   Szczęśliwej podróży, Aniołeczek !  

Well, hoppas allt går bra på (järn)vägen...trots snön ! Jag antar att de två körsbär reser tillsammans ;-)   Och jag är säker att ni måste vara upphetsad vid tanken på att fira jul med familjen, eller hur ? :-) Hälsa din kära sister på franska (hon förstår franska också, eh ?) och sen ha en looooooooooovely kväll med din kära familj hos din lilla mamma, ma douce et merveilleuse petite muse ! Szczęśliwej podróży i dobranoc, Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, nix - it's only my. Min kära sis är i Köpenhamn, hon joinar oss lite senare. Ja, det ska bli underbart att fira jul hemma. Det kommer iallafall att bli en ovanligt vit jul, men alla högar snö och Narnia-landskap.



Ha en fin dag, Froggie!

2010-12-19 @ 10:17:32
Postat av: FredVisgot

Oh la la, mon Dieu ! Har du inte rädd att resa ensam på tåget på natten ? Du är en tjej, det vet du, eller hur ?



Vilken tur du har att ha snön till jul! "Gwiazdka", du kan inte föreställa dig hur jag är avundsjuk ;-)



Vi brukade fira jul hos mormor (tills hennes död). Mina vackrare minnen ! Vad jag var upphetsad under resan ! Jag gjorde alltid skämt till mormor och hela familjen och jag gillade att promenera på gatorna i min charmiga lilla hemstad. Men jag blev snabbt en klok/snäll barn (ville att "Papa Noël" ger mig julklappar, haha) - j'étais sage comme une image, som man säger i Frankrike (be as good as gold). Tyvärr har jag inte hittat motsvarande detta ordspråk på polska.



Nostalgi :-)



Bonne journée, ma douce et merveilleuse petite muse !

2010-12-19 @ 12:38:23
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0