Min inspirationskälla flödar igen !



Bonjour, ma belle petite Polonaise !
Jag hade den finaste, mest underbara dröm (bara en dröm, snyft snyft !). Det är så härligt att sova. But I can't tell it to you. Så är det min lilla hemlighet, haha  ;-)  Idag ska jag skriva hela dagen eftersom jag haft en massa av inspiration sen ett par dagar. Jag undrar varför min inspirationskälla flödar igen  ;-)  

                                                                   
                                                            Skirver, skriver, skriver !

Men det kommer inte att vara varje dag så! Vet du att det snöar också i Spanien ? Ja, i Spanien (pappa är där just nu) men inte i Bordeaux. Oh, jag skulle vilja för mycket att se/ha snö på julen. Varför är drömmar alltid grymma för mig ? Pourquoi ? Snyft, snyft  :-(

           
                                                 Bonne journée, ma belle petite Casia !

Snart ska jag och ta en joggingtur i kylan (det är 0 grader just nu). Det är skönt för min kropp, jag känner mig alltid stärkt efter. Ha en fin solig dag, ma chère petite Polonaise - Miłego dnia, Aniołeczek i na razie !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Vad bra att Miss Inspiration hittade dig och stannar en stund :-) Jag skulle också behöva ett besök... well, well. Allt har sin tid, eh?



Jag kan skicka dig ett kort härifrån så kan du se all snön, hehe. Idag är det ännu kallare. -14 grader. Is that cray or what??



Ha en nice dag, Froggie!

2010-12-01 @ 09:19:29
Postat av: FredVisgot

Jag sitter framför min dator med Miss Inspiration (oh vad hon är vacker!) och en kopp kaffe. Men jag ska behöva mer än en kopp idag :-)



Kommer du att åka till Spanien för din födelsedag i år ?



Oh, please, skicka mig lite virtuell snö :-) Och om du vill skicka mig en bild på dig med dina femhundra lager kläder i det vita, jag säger inte nej...



...Eller toi med din bikini i snön...brrrrrr, snön är nästan som sand och det är redan sommaren med -14 grader, inte sant ;-) Var inte arg mot mig på grund av min humor. Hmm, dream dream dream, haha ;-D



Jag antar att du vet skida och glida på is (skridskoåkning). Vet du dansa med din mamma ? Äta du lunch med hon eller med dig själv ? Smacznego i

na razie, Aniołeczek !



ps : Jag ska skicka ett kort meddelande på svenska i eftermiddag !

2010-12-01 @ 12:34:59
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hehe, kaffe är bra för hjärtat - visste du det? :-) Jag sörplade i mig två koppar imorse, nu har jag varit på gymmet i ett par timmar och de gjorde verkligen nytta!



Jag tänkte mer att jag skulle skicka dig en bild av Narnia-landskapet här, tog lite kort igår och det var bar SÅ vackert!



Jag HATAR skidor, skridskor och alla aktiviteter som har med att vara utomhus i hundra minusgrader att göra...hehe. Och lunch? Hm. Just nu slänger jag i mig en bar framför datorn, måste jobba undan nu...Ciao, Froggie!

2010-12-01 @ 14:34:24
Postat av: FredVisgot

Och vinet också :-) Jag sprang i 45 minuter ungefär och sen jobbat lite muskler. Jag är en ny man (frogman) nu ;-)



Inget problem, ma chère petite Polonaise :-) Jag tänkte att det var ett skämt...Jag är jättelad :-) att se din bild av Narnia-landskapet. Ja, jag är JÄTTEGLAD :-)



Jag är nyfiken att känna lite om staden där du växte upp. Den måste vara verkligen vacker på vintern och sommaren :-)



Så är du inte svenska, haha. Enjoy !



Papa, Aniołeczek !

2010-12-01 @ 15:09:24
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0