Je te souhaite une douce nuit, Anioleczek !



Bonsoir, petit ange de lumière ! Min vän, Marie-Christine, besökte mig med hennes bebis i eftermiddag. Jag tror hon vill att jag känner skuld för att vägra att vara gudfader hennes dotter. Min hund var glad att se bebisen. 
     

Trots det har jag skrivit ett par timmar i dag och drack massor av kaffe. Men jag har ingenting hos mig nu. Det betyder att jag måste köpa det imorgon. Hemskt ! Mitt liv är en mardröm, I know  :-)  

               

Nu ska jag spela in min skrivadag på bandspelaren z lampką wina. Hoppas du har en underbar kväll med din mamma, ma chère petite Polonaise de Oxelösund - Dobranoc, Anioleczek, milych snow !

ps : Glöm inte att påminna mig om att köpa kaffe imorgon, kära lilla nalle !




Kommentarer
Postat av: Casia

Nie zapomnij kawy, nie zapomnij kawy, nie zapomnij...Dobranoc, Froggie!

2010-12-01 @ 20:54:07
Postat av: FredVisgot

Jag gillar för mycket när du skriver på polska. Dziękuję, Anioleczek ! Bonne nuit, ma belle petite Casia. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil!

2010-12-01 @ 22:25:48
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0