Ät mig, min kära lilla ödla !



Bonjour, ma belle petite muse ! Jag hade en söt dröm som blev en fruktansvärd mardröm. Det fanns the Visitors och du var Diana, min kära lilla nalle (ödla). Det är den trevliga delen av min dröm och här är min mardröm. Diana (toi, Aniołeczek), du ville äta alla människor på Jorden, allihopa utom mig !

                
                                                      Co za koszmar, Aniołeczek ! 

"Ät mig, ät mig, min kära lilla ödla !" sa jag. Nej, det ville du inte. Du var döv, förstås. Och du åt människor med...dina scones. Mon Dieu, varför är du alltid evil med mig och även i mina egna drömmar ? ;-)  Dlaczego, Aniołeczek ? Vilken tortyr !

                          
                                                Pour toi, ma douce petite Polonaise !

Jag förlåter dig, min kära lilla nalle från Polen. Och jag erbjuder dig dessa virtuella rosor för att jag har ett hjärta, jag  ;-)

                                            
                                                            Milego dnia zycze ! 

Brrrr, det var minus 7 grader inatt - inte in hem, förstås  ;-)  Hoppas att du har en loooovely solig dag, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Men det var väl en bra sak? Att inte bli uppäten? Hehe...



Du, ingen sol här idag inte. Snöstorm from hell, rättare sagt. Jag och min vän stack ut och käkade frulle och shoppade lite, sen har jag hållit mig inne och jobbat med lite olika grejer. Nu andas jag ut i min underbara ensamhet (min vän åkte tidigare idag).



Hope att du har haft en fin dag, Froggie!

2010-12-16 @ 20:14:56
Postat av: FredVisgot

Du gillar inte det här inlägget, inte sant ? Om du vill äta mitt hjärta så jag ger gärna dig det ;-)



Du bor i Siberien, vet du det ? Själv hade jag många saker att göra idag. Men du verkar vara för ledsen :-( Din vän ska vara tillbaka hos dig snart, snart. Ensamhet, men du är/ska vara aldrig ensam.



Śpij dobrze, Aniołeczek!

2010-12-16 @ 23:50:21
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0