En tur till flygplatsen med snön !



Jag är tillbaka från flygplatsen där jag såg något konstigt. Känner du Icelandair, Aniołeczek ? Jag såg en plan tillhörande det här flygbolaget där. Däremot är jag säker på att det inte finns några flyg som går till Island...

                                                               

...Det snöade när jag var på flygplatsen. It is incredible ! Du erbjudit mig snön efter dina bilder. Hmm, du måste ha magiska krafter, ma belle petite Polonaise :-) Nu ska jag försöka att ta några bilder på snö med min kamera, men det kommer inte bli lätt nu. Papa, Aniołeczek!




Kommentarer
Postat av: Casia

Självklart känner jag till flygbolaget - jag är inte helt säker på vart de flyger, men det är lite överallt i Europa, I think. Som de flesta flygbolagen... Men varför säger du att det inte går några flyg till Island, Froggie? Det gör det härifrån, iallafall.



Jag tog lite mer kort idag, det var ännu vackrare (om möjligt) så jag skickar dem till dig lite senare. Nu måste jag fortsätta jobba... ligger lite efter, hehe. Så blir det när man shoppar and stuff. Men hey. Lite roligt måste man ha, eh? ;-) Ciao, Froggie!

2010-12-02 @ 18:51:36
Postat av: FredVisgot

Vem går till Island ? Här är det : Storbritannien, Dublin, Madrid-Barcelona, Portugal, Italia, Marocko, osv... Oslo och Stockholm med Norwegian (känner du?) -bara på sommar. Men inte Island (eller kanske inget direktflyg, I don't know).



Andra kort - I'm excited to see them :-) Ni, les femmes, är aldrig trötta när ni shoppar (aj aj fötter)...Les femmes !!! Inte sant, Aniołeczek ;-)

2010-12-02 @ 20:28:44
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0