C'est bientôt Noël, Aniołeczek :-)



Bonjour, ma belle petite Casia ! Jag hade en underbar dröm i natt med snön (hmm, strange !) och jag ville att det skulle vara för evigt. Tyvärr har jag vet aldrig i slutet av min dröm. Det var julmusik på radion när jag vaknade. Jag hoppade ur sängen som Aslan skulle ha gjort och jag sa till mig själv : "Fan, men det är nästan jul !" Hur har  jag kunnat  glömma det ? Vilken underbar dag julen är ! Tur att Gud blev pappa ! Hmm, det är dags att sätta juldekorationer och julbelysningen hos mig (och hos mina föräldrar också).

                                           
                                                    Snabbt, snabbt, juldekorationer !

Jag tackar dig för dina vackra bilder (blir som en barn när jag ser dem, haha), merci beaucoup Aniołeczek :-)   Är det min julklapp ? Ho ho ho  ;-)  You are the BEST !!! Hoppas du har en fin dag, ma chère petite Polonaise - Miłego dnia, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hepp, snart är Miss Jul här - helt otroligt vad snabbt tiden går! Idag är det -14 grader... Hombre. Jag tänkte ta mig en tur till grannstaden och shoppa lite (kanske träffa en vän eller två, fast troligtvis inte)- man kan ju inte jobba hela tiden, hehe.



Kul att du tyckte att bilderna var fina :-) Det är verkligen så vackert. Jag går bara och tänker att det är som om alla stjärnor plötsligt föll ner på jorden och ligger där och glittrar... Så ser det verkligen ut. Skönhet är verkligen mångsidig.



Ha en fin dag, Froggie! Kaffe... Don't forget da kaffe... :-)

2010-12-02 @ 08:54:55
Postat av: FredVisgot

Tiden går snabb därför att livet vill ge oss några trevliga fina överraskningar - min underbar överraskning är du ! ;-)



Oh la la, -14 grader...Qué calor ;-) Går du till stranden idag ? Du kan träffa dina vänner men inte...den grymma Vita Häxan, ok ? Var försiktig, kära lilla nalle !



Jag dör varje gång jag ser dina vackra bilder. Det är verkligen Narnia, haha.



- "det är som om alla stjärnor plötsligt föll ner på jorden och ligger där och glittrar" What beautiful words ! Vet du att du har jättefina tankar ? Jag tycker att din definition av snö är den bästa. It is clear that your words come from deep within your heart :-) Dina ord är ett bevis på att du har en riktig inre skönhet, kära Aniołeczek :-)



Jag glömde nästan kaffe. Vad skulle jag göra utan dig ? ;-) Nu ska jag snart köpa den gudomliga "nektar". Merci, ma chère petite Polonaise !



Bonne journée, belle petite princesse du Royaume du Nord !

2010-12-02 @ 11:21:06
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0