Gwiazdka, gwiazdka !



Äntligen, det är dags att fira jul med familjen :-) 


                                               Hohoho, wesołych świąt, Aniołeczek !!!  

                                                           
Först har jag en tanke till alla dem som är ensamma eller bort från sina familjer vid den här tiden. Må julens värmer era hjärtan och bringar hopp om en bättre tid !



                                    En fransk julsång sjungs av alla barn i Frankrike ! 

Oh la la, varför är orden så svåra att komma till mig idag ? Och jag vet inte om jag har tid att skriva allt vad jag vill här.  Hur är karpen i badkaret, Aniołeczek ? ;-)

               
                                                         Smacznego, Aniołeczek !

Kolędy Polskie :





Hoppas att denna kvällen blir magisk för dig och din familj, ma douce et merveilleuse muse de Zawiercie !

               

Passez un bon réveillon, toi et ta famille, Aniołeczek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0