Ankor och konståkningstävlingar !



Bonjour, ma douce et merveilleuse petite muse ! Hoppas att din syster är bättre nu och hade en underbar jul med du och dina föräldrar. Stackars Joanna ! Är det fortfarande kaoset där i Sverige
                                                                
                                          As-tu bien dormi, ma chère petite Polonaise ? 


                                                       Igår i parken runt kl. 16:20... 

Man haft ett fint väder sedan fredag. Lördag var allt helt normalt, men söndag :

                                      Brrr, även ankor vill delta i konståkningstävlingar !  


                          

Nu ska jag snart till sjukhuset med pappa. Han har en liten rendez-vous med hans läkare. Eh bien, hoppas att du har en fin trevlig solig dag med din familj, min kära lilla polska nalle ! Hälsa din familj - Miłego dnia życzę, Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Nja, kaoset har lagt sig lite, men det återkommer, I am sure - lagom tills jag ska åka tillbaka till Malmö, hehe.



Hur går det med din pappa? Hoppas att det gick bra idag.



Jag och min sis hade en frulle-date med en gammal, gammal vän till oss so that took a while. Sen var jag hos mormor och så har jag jobbat. Har en hel del kvar, puh... Well, ha en fin kväll Froggie!

2010-12-27 @ 19:13:07
Postat av: FredVisgot

Oh, ett "dinosauriemöte", menar du...just a joke, Aniołeczek ;-)



Vad kul att det blir bättre med väder hos dig ! Vintern är inte fortfarande på semester...i nordpolen ;-)



Pappa är som en person som mottog transplantat, you know. Var bara en medicinsk kontroll. Merci, Aniołeczek!



Ditt jobb verkar vara ganska komplicerat. Tur att ingenting är omöjlig för en liten smart ängel !



Bonne nuit, ma chère petite Polonaise. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère te protège pendant ton sommeil ! Dobranoc, Aniołeczek, miłych snów !

2010-12-27 @ 23:20:31
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0