Jestem już na to za stary !



Bonjour, ma "Belle au bois dormant" ! I går eftermiddag hade jag en lång och särskilt ansträngande träningspass. Jag behövde verkligen det efter julfirandet, som varje år, haha.

                                                         
                                                                 I raz i dwa i trzy...  

Jag kände mig som en ny groda redo att hoppa från näckrosblad till näckrosblad, från damm till damm. Jag hade samma känsla när jag lyckades klättra upp för ett berg i södra Frankrike (nära Spanien) för några år sedan...Men detta betyder inte att jag inte är trött.

                                                           
                                                      I was THE king of the pond ! 

Alkohol och sömnlösa nätter, jul eller inte, hmm, nej ! Jag blir för gammal för det nu. Jag måste välja mellan de två och tycker att jag redan har valt. Det börjar fredag.

     


Hoppas allt går bra på vägen till Malmö för du och din syster (jag håller tummarna) - Bonne journée et bon voyage, ma douce et merveilleuse muse ! Miłego dnia życzę, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, man får sona för sina synder! ;-) Jag ska också to gymmet, men lite senare idag. Nu har jag jobbat lite och om en stund kommer min pappa och hälsar på, så man får vara lite social.



Ha en fin dag, Froggie!

2010-12-28 @ 11:52:56
Postat av: FredVisgot

Vilka synder, Aniołeczek ? Men jag är en...ängel, moi. What do you think I am, eh ? ;-)



Ha det så bra med din pappa, min kära lilla princessa av Narnia - Na razie, Aniołeczek !



Froggie,

King of the pond, Lord of the water lilies

2010-12-28 @ 12:40:11
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Bubblande synder och levande nätter, hehe... Livet, med andra ord :-) Hoppas att du är utvilad idag, eh? Jag ska släpa mig bort till gymmet, mormor och sen ska jag shoppa lite (måste klämma in lite jobb nånstans oxå). Ha en fin dag!

2010-12-29 @ 09:48:24
Postat av: FredVisgot

Är det en riktig synd att dricka ett (ok, två, tre) glas champagne i jul, Aniołeczek ? Det är inte alla dagar att man firar Jesus födelsedagen, tyvärr ;-)



Är trött och vill inte fira nyår den 31 december (det är absolut inte en speciell dag). Jag känner att jag har inte tillräckligt med energi för



Mon Dieu, shopping och tjejer ;-) Är det för nyåraftonen eller för ditt egna nöje ?



Hoppas att du har/haft ett trevligt besök hos din kära änglalika mormor. Bon après-midi, Aniołeczek!

2010-12-29 @ 14:06:29
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

En riktig synd? Hehe, inte om du frågar mig! Isåfall är jag en syndare bigtime ;-)



Om du inte vill fira nyår så ska du ju inte heller göra det. Du bestämmer själv. Jag hade tänkt att avskärma mig från alla människor, men det blir en liten fest ändå. Med betoning på liten.



Shopping är bara för mitt eget nöje, Froggie. Jag shoppar faktiskt inte så mycket, om jag gör det är det saker som jag verkligen vill ha. Ibland kan jag vara ute och "shoppa" och komma hem utan nåt alls.



Nej, nu måste jag jobba... Ha en fin dag, Froggie!

2010-12-29 @ 14:59:49
Postat av: FredVisgot

Haha, att du är en syndare bigtime, det vet jag, Aniołeczek ;-)



Jag har lovat mina vänner (kören) kanske dricka ett glas champagne med dem. Hmm, bara ett glas, eh ? Jag brukar fira det med dem men det blir komplicerat nu när de har barn.



Man firar nyår den 01 january men i det förflutna var i mars, påsk eller jul, you know. Det riktiga problemet är nyårslöften. Det är så dumt, tycker jag. Varje gång man frågar mig : "Vilka är dina nyårslöften ?" Jag svarar alltid : "Att leva !"



Ett löfte måste alltid hållas. Detta är min vision i livet, nyår eller inte.



Nej, den lilla princessan av Narnia shoppar faktiskt inte så mycket, of course ;-) Jag Är säker att du ofta kommer hem utan nåt alls. Ah, les femmes ;-) Men det är sant att det är trevlig...då och då, men jag tittar inte samma sak, jag. Men shopping med tjejer blir tortyr, inte sant ;-)



"Liten", hmmm...really ? En liten fest à la Casia, menar du, med stjärnor och många bubblor ;-) Det viktigaste är att vara med trevliga människor, eller hur ? :-)



Hoppas att det är bra med ditt jobb, Aniołeczek, i na razie!

2010-12-29 @ 18:01:15
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0