Konstiga människor



Konstiga människor på nätet. Det finns en man som har en blogg på Improvem och skriver bara på snygga tjejers bloggar. Jag känner att han flirtar med och skriva komplimanger om deras utseenden. Men det finns någon (en idiot) som skriver elaka kommentar på hans blogg (du är för ful, osv...). Häromdagen fick jag arg och skrev hur denna läsaren var dum (a stupid man) och barnslig att skriva det på en annan människa. Idioten svarade att han inte var verkligen idiot (och är 50 år). Jag har aldrig gillat dessa människor sedan jag är liten och har alltid skyddat offren för mänsklig dumhet. En ord : respekt !

             

Stackars man ! Men allt är bra med honom för att han skriver igen om tjejers skönheten. Han är så rolig men hur kan han göra/säga det ? Dessa tjejer har säkert pojkvänner. Själv kan jag inte säga vissa saker om jag vet (eller inte är säker !) att tjejen har en pojke. 

                                                                       
♦ Jag är en vampyr och pojkvänner är vitlökar. Och vilka är kvinnor ? Solstrålar, förstås ;-) 

Synd att du slutat att skriva på din blogg, Aniołeczek, han skulle skriva fina saker om dig, som : "Du är vacker som en gudinna !" eller "Vilken drömkropp du har !".




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag håller med dig, det finns konstiga människor outthere. Och de skriver saker på de här tjejernas bloggar av en anledning - men så är det, tyvärr.



Jag står i Nyköping och väntar på mitt tåg, först till Norrköping och sen till Malmö. Åker tillbaka dit eftersom vi ska fira nyår i Köpenhamn, men sen tänker jag återvända hit - dvs to Oxelösund - snart igen :-)



Ha en fin kväll, Froggie!

2010-12-30 @ 18:24:04
Postat av: FredVisgot

Och vissa gör videor med deras musik och bilder ;-)



Köpenhamn ! Hälsa den lilla sjöjungfrun ;-)



Din mamma är inte trött ännu att du är alltid hos hon, det är ett skämt, förstås. Jag är säker att hon är alltid glad att hennes lilla söta ängel (toi, Aniołeczek) är med henne, hem :-) Och jag antar du gillar gymmet där ;-) Och alla dina vänner då?



Dessutom är det snart födelsedagen till din mamma :-)



Den lilla princessan av Narnia är bra i Narnia-Oxelösund :-)



Hoppas allt går bra på vägen till Malmö ! Bonne nuit, ma belle petite étoile du soir. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère avec tous les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil!

2010-12-30 @ 21:55:36
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hehe, men du är väl inte nåt psyko? ;-) Det var en jättefin video som du gjorde, eh?



Allt går fint, jag har suttit och jobbat hela vägen (goddamn vad tiden går snabbt då) och snart är vi framme.



Jag ska hälsa lilla sjöjungfrun från dig :-)



Well, jag hoppas att mom inte är trött på mig! Fast jag är rätt så osynlig när jag är hemma, med det menar jag att jag ofta är i min egen värld, jobbar, är på gymmet eller...ja, då blir det att jag umgås med mom.



Vad skulle du göra på nyår, Froggie? Du fira eller du strunta i det?



Natti och sov gott!

2010-12-30 @ 23:24:07
Postat av: FredVisgot

Psyko, mnie ! Może, a może nie, Aniołeczek ;-) Well, jag har kanske ett problem i huvud om jag äter insekter, leddjur, maskar, eller hur ? Eller vara en groda...Koack, koack !



Vill du veta hur min moster, Emilie, kallar mig ? Freddy…Krueger. Känner du honom ? Oh la la, du börjar bli rädd för mig och du har väl rätt, haha ;-) Hon är galnare än mig och en sann vampyr, you know.



Jättefin, jättefin, det vet jag inte. Videon skulle kunna vara bättre. Men, jag hoppas att du gillade verkligen den.



Haha, tiden är lika en jojo. Den lilla sjöjungfrun måste vara vacker, eller hur ?



Klart att din mamma inte är trött på dig. Glöm aldrig att du är/ska vara fortfarande och alltid hennes lilla söta bebis (även om du är faktiskt inte en bebis nu, du är inte en bebis nu, eller hur ?) och med ditt änglika leende så sött : -)



Oh,vilken tur du har att bli osynlig när du vill ! Jag är avundsjuk.



Hur minns du det, trots allt vad du har att göra ? Jag ska fira nyår, förstås ! Först ska jag dricka ett glas champagne med vänner (kören), som lovat. Sen ska jag gå hos föräldrar. Pappa är inte för bra just nu. Dessutom brukar han gå till sängs runt kl 21:00-21:30...well, jag vill inte att mamma har flaskan champagne, ensam, för henne själv. Är jag alltid hennes son eller inte ? ; -) Min syster ska vara med hennes pojke och vänner.



Om jag har en annan sömnlös natt (som varje år), så vill jag drunkna i mitt badkar fyllt med champagne.



Oh, jag ska (vill) dricka ett glas champagne för dig i kväll, na zdrowie Aniołeczek ; -)

2010-12-31 @ 07:48:40
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0