Un peu de soleil pour ma belle petite Polonaise !



Bonsoir, ma belle petite princesse de Narnia ! Hur mår din stora vän, Aslan, idag ?  ;-)  Det finns fortfarande lite snö i mitt annat hus, som du kan se på bilden nedan :


                                                       Väkommen i mitt Narnia-land !

Ikväll erbjuder jag dig inga virtuella rosor men lite solsken. Du behöver mer sol och värme och inte vackra blommor just nu, inte sant ?


                        Här är lite solsken för min stackars lilla nalle från Zawiercie ! 

Jag drack vin med en vän (ett oväntat besök).  Hoppas att du haft en magisk kväll med din mamma, ma chère petite PolonaiseDobranoc, Anioleczek, milych snow !




Kommentarer
Postat av: Casia

Aslan är ute och gör snöänglar i snön, hehe ;-) Lika vitt som vanligt idag, och lika kallt. Jag har precis slängt i mig frulle och ska kila iväg till mormor och gymmet. Hoppas att du får en fin dag (med sol)!

2010-12-04 @ 10:39:14
Postat av: FredVisgot

Du älskar verkligen Narnia, du. Oh, ASlan gör snöänglar i snön. Är de vackra ?



Det är underbart att du går hos din mormor varje dag trots kylan. Ingenting på jorden kan hindra dig från att besöka din mormor (när du Är i Oxelösund förstås!). Dü älskar för mycket din mormor och din kärlek till henne är imponerande. Det värmer mitt hjärta mycket. Tu es un merveilleux petit ange, Casia...En sällsynt pärla :-)



Jag blir VÄLDIGT glad och inte minst stolt att känna DIG, kära lilla söta nalle ! Här har man en fin solig dag med +8°C ;-) Bonne journée, ma petite Polonaise!

2010-12-04 @ 13:48:30
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0