Himlens vackraste ängel kommer på jorden ikväll !



Dzień dobry, Aniołeczek ! Framför allt hoppas jag att det inte var för kallt i din grotta (lägenhet) igår kväll, min kära lilla nalle från Zawiercie. Du måste vara väldig ivrig att hälsa det nya året.


                                                       
                                                               Aniołeczek, tej nocy ! 

Nej, du kan inte avskärma dig från alla människor, som du sagt i en tidigare kommentar, Aniołeczek. Vad vore världen utan dess lilla ängel med det söta gudomliga ljuset i sitt hjärta ? Världen behöver dig, Aniołeczek. Ikväll kommer himlens vackraste ängel på jorden, en liten söt ängel klädd i en snygg klänning översållad med tusentals blinkande stjärnor, inte sant, Aniołeczek ? :-)  Bonne journée et bonne soirée, ma douce et belle petite muse de Zawiercie !  

PS : Njut men var försiktig ikväll ! Om du ser någon/något som är konstig ... Spring, spring, spring, Aniołeczek, spring !




Kommentarer
Postat av: Casia

Någon/något som är konstigt? Hey, that's everyday stuff in my world! ;-) Men jag lovar att springa ändå.



Hoppas att du får en lovely kväll, med dina vänner och mom and dad. Hälsa dem från mig och önska dem Gott Nytt År, si? Jag säger skål nu, så skålar jag vid midnatt eh?



Enjoy!

2010-12-31 @ 14:51:04
Postat av: FredVisgot

Jag läste på tidningarna att det fanns terrorister i Köpenhamn, och sen det finns vissa människor som blir våldsamma på grund av alkohol -you know, galningar, osv...I Frankrike kommer det att finnas våld ikväll, som varj år (bilar i brand, osv...).



Samma sak med din sister. Du skålar två gånger, Aniołeczek. Oh la la, mitt huvud ! Jag känner mig berusad, som om jag hade redan druckit en flaska champagne. Hmm, jag vill gärna en annan flaska ;-)



Detär fint väder här, med sol och 13 grader ute. Det är nästan lika ditt underbara Narnia-land ;-) Nu ska jag snart ta en joggningstur.



Hoppas att du har en underbar nyårafton med din syster, lilla sjöjungfrun och alla andra i Köpenhamn - Njut men var försiktig igen ! Du har fortfarande mycket att erbjuda till världen, Aniołeczek :-)



Vi "ses" väl nästa år i 2011, haha - tur att tiden går snabbt, inte sant Aniołeczek ? ;-)

2010-12-31 @ 16:15:21
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0