Voici ma merveilleuse fiancée !



Bonjour, belle petite princesse ! Jag sov fem timmar inatt och vaknade upp kl 08:30 imorse. Jag sprang i en timme och jobbade muskler, sen duschade (mmm!) och äta frulle. Jag har precis besökt min framtida maka...Mademoiselle Oxelösund via Google Earth .


                                                         Vad min fästmö är vacker !

Jag flög över den charmiga staden där du växte upp, men jag har inte sett dig, min kära lilla polska nalle, tyvärr ;-)  Och det fanns ingen snö, det Är konstigt, eller hur ?

            

Nu vet jag inte exakt vad jag ska göra men hoppas att du har en fin söndag, ma chère petite Polonaise - Je te souhaite une merveilleuse journée, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, jag önskar också att jag kunde ge mig ut och springa i naturen...Tyvärr kan man knappt gå utan att hamna på alla fyra, så jag får nog förlita mig på gymmets löpband ett par månader till.



Hehe, dessa bilder ljuger... Massa, massa snö! Jag har varit i grannstaden idag, i kyrkan (mässan var för min mormor och morfar), och det var en ren nostalgitripp. Mässan var på polska - jag kände mig som tio år igen (då gick jag i kyrkan varje vecka...nu är jag ingen ängel längre, hehe). Sen träffade jag en god vän och pratade bort några timmar. Nu är det redan mörkt här, och jag ska ta och jobba lite med ett sidoprojekt som jag håller på med. Hope att du har en lovely söndag! Ciao!

2010-12-05 @ 15:36:36
Postat av: FredVisgot

Att hamna på alla fyra...Mon Dieu, hahaha ;-) Och hur är det med dig med gymmets Oxelösund? Inget problem ;-)



Jag promenerar ofta på gatorna i Malmö och Stockholm då och då.



Va, Casia i kyrkan ! Det är ett mirakel ;-) Vi gör samma sak för mina mormor, morfar och farfar. Jag underar om det finns mässan på polska här. Hoppas att du inte är trist just nu. De är lyckliga där uppe och skyddar dig, min kära lilla ängel, remember :-) Klart att du är en ängel. Och du ska vara alltid en ängel :-)



Oh, ett sidoprojekt. Kan/vill du prata om det med moi, eller inte ? Det måste mycket intressant som toi ;-) Musik? Papa, Aniołeczek!

2010-12-05 @ 20:42:19
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0