Vad är betydelsen av den här mardrömmen ?



Cześć, Aniołeczek ! Det var varmt inatt med +08°C (16 grader juste nu). Dessutom hade jag en mardröm, en hemsk mardröm. Jag förföljdes av ett par gigantiska (silikon)bröst som ville krossa mig. Det är hemskt, eller hur ? Vilket exact är mitt problem ? Jag antar redan vad Mr Freud skulle tycka om det. Vad händer med mig ? Jag är säker att det är ditt fel, ma chère petite Polonaise, om jag blir gaaaaaaaaaaalen ;-)

Jag är så chockad att behöver tröstande ord.

       

Jag hade massor av saker att göra imorse. Hoppas att du har en tervlig dag, min kära lilla nalle ! Bonne journée, ma belle et intelligente petite Polonaise !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0