Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej !



Bonjour, mitt kära lilla murmeldjur ;-)  Jag är säker att du fick en god natts somn hos din mamma. Igår kväll tog jag några bilder på mitt hus med julbelysning :

                
                                                        Julgirlander med solpanel !  

 
  
                                                           Första gången, vet du ! 

Jag kanske hade ett litet problem med kameran (gl¨omde att ljusen blinkar, haha) men jag hatar att ta bilder med blixt. Dios mio, vad natthimlen är mörk. Imorse sprang jag ett par minuter i skögen. Det var så skönt ! Och du, min kära lilla nalle ? Har du sprungit i skögen också ? Har du träffat Mr & Mrs Beaver ? Har du blivit en människa snögubbe...igen ;-) Vad rolig du var då, en människa snögubbe, hahaha !

                  

Więc, hoppas att du har en underbar dag med din familj, ma douce petite Polonaise - Miłego dnia i smacznego, Aniołeczek !  

PS : Hälsa din lilla mamma och din änglalika mormor ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj! Tomten får skaffa solglasögon här han kommer till ditt hus :-) Han lär ialla fall inte ha nåt problem med landningen med slädet, hehe. Jättefint! Man behöver lite ljus i mörkret...



Du, jag har precis rullat fram och tillbaka till gymmet här i Oxelösund. Hombre, vad det snöar. OCH blåser... Hoppas att det lugnar ner sig lite, ville gå till mormor sen.



Nej, nu ska jag jobba lite. Ha en lovely dag!

2010-12-19 @ 15:11:07
Postat av: FredVisgot

Hohoho, jag älskar så ditt sätt att skriva/tänka. Men bilder är hemska. Jag tror att tomten kommer att vara rädd för mitt hus ;-) det är första gången.



Ah, det berömda gymmet till Oxelösund. Har du snöstormen hos dig ? Stackars lilla nalle ! Det är dags att sova för dig, vet du. Det är vinter, inte sommar. Var modig, kära lilla polska nalle, soliga dagar är nästan här, nästan, nästan...nästan :-)



Jobbar du om Oprah, igen ?



Papa, Aniołeczek !

2010-12-19 @ 16:02:39
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hepp, snöstormen har valt att bosätta sig i Oxelösund. Nice company, hehe. Jag tror att jag går i mentalt ide eller nåt.



Hepp, jobbar på. Ett långt avsnitt av Jon, Kate och åtta barn... Rätt enkelt, så jag behöver inte göra en massa research (vilket är det som tar lite tid ibland). Men det är fortfarande tidskrävande precision, so to say :-) Nu ska jag fortsätta med jobbet, har precis hällt upp en kopp rykande svart kaffe (det måste vara kokhett för att jag ska kunna dricka det). Ha en nice kväll!

2010-12-19 @ 17:04:30
Postat av: FredVisgot

Det är mycket klokt av dig, min kära lilla nalle ;-)



Känner inte det. Ja, jag f¨rstår vad du menar. Är det en roligt ?



Haha, du är lika min mamma (kaffe måste alltid vara kokhett) Hur gör ni för att dricka det så? Med moi, det är som om min tunga var i brand. Hjälp, brandmän ! Bonne soirée, mina kära lilla nalle !

2010-12-19 @ 17:30:48
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0