Leo, Bar & popcorns



Dzien dobry ! Igår kväll såg jag ett program på TV. Det fanns en snygg kvinna. Men vem var hon ?

Det var modellen Bar Rafaeli.

              
Hon är vackrare på tv än på bilderna, tycker jag. Men hon är inte världens vackraste kvinnan.

Jag känner "någon" vars ansiktet är mer vackert - men jag ser sorgen/tristess i hennes ögon på bilderna. Så fotogeniskt ! Och hon är inte modell, tyvärr. Livet är för konstigt.

 
Leo tänker att skämtet är inte roligt. Varför skrattar Bar ? She isa blond, of course


Varför stjäl tjejer alltid popcornen till deras killar ? Don't touch !!! Vad ni är irriterande ;-)

 
Now, she is punished and Leo is angry. Men det är omöjligt att vara arg mot en kvinna när hon ler oss. Paix et amour...

- Mår du bra idag ? Min mamma har ett champagnetips (en "kur" med champagne), men det är skriven på franska, tyvärr.

Bonne journée - Milego dnia




Kommentarer
Postat av: Casia

Din mamma är en klok kvinna :-) Champagne funkar mot det mesta, I would say hehe. Om det är den s k placebo effekten vi pratar om är en hel annan femma. Ha en fin dag, Frog-man!

2010-05-11 @ 13:46:29
Postat av: FredVisgot

Well, it's an old home remedy. Vet du att dricka vin, då och då, är god för hälsan? Scientists say it's good for your heart. It's cool, no?

Ha en skön eftermiddag...Hmmm, jag måste hitta ett namn ;-) för dig : polska björn, "polish bug" (läs kommentaren som du har skrivit på denna blogg : "Join me" 23 April 2010. Eller bara Casia?

T.ex. Jag kallar min president : "the dwarf Grumpy".

Jag måste kanske göra en tävling. Co sadzicie o tym? ;-)

2010-05-11 @ 15:42:07
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0