Szczęśliwej podróży !



                        

Je te souhaite de bonnes vacances. Hoppas du får en underbar semester i Big Apple (hälsa din syster (om hon reser med dig, oczywiscie!), fru Statue of Liberty (på franska!), herr cow-boy i Times Square och min kusin som bor i Washington DC - han är också i NY tisdag, onsdag och torsdag). Enjoy ! Njut av semester with your old friends och var helt toookiiig ;-)

Sjung i Broadway ! Glöm inte att öppna dina ögon och ditt hjärta ! Du kan träffa din (snygga och rika) drömprins där or a Marines ;-) Allt är möjligt !

I will miss you, dear polish bug...Nie ma za co ;-)  Kom tillbaka i Sverige med massor underbara goda minnen !

Prosze uwazac na siebie i do zobaczenia, tak ?

Bonne nuit et bon voyage ! Dobranoc, szczęśliwej podróży i udanych wakacji !

                                                                    ***   ***   ***

ps - Varning : Det finns massor människor på gatorna där.





Kommentarer
Postat av: Casia

Thanx, Froggie! Jag blev - som jag trodde - helt kär i staden, har gått benen av mig och ögonen har stirrat sig blinda på alla intryck som staden så frikostigt delade med sig. Tiden gick som vanligt alldeles för fort, men hey - vi planerar redan en återresa :-) Och du har så rätt, snacka om att det är människor överallt! Men trots detta är det en avslappnad atmosfär, mycket skönare känsla bland människorna än te x i Sverige (speciellt Stockholm) där alla är uptight, so to say. Anyways, vilken stad, det där Äpplet :-) Ha en lovely kväll, Froggie!

2010-05-19 @ 19:08:51
Postat av: FredVisgot

Jag är så glad för dig. Jag var rädd att du inte skulle vilja återvända till Europa igen (hey, du blev kär i staden nu - hoppas du inte är för trist). När är du tillbaka i Sverige? Hoppas att resan tillbaka till Stockholm (?) kommer gå bra :-)



Bonne nuit(journée) Casia, fais de beaux rêves sur les beaux Américains ;-)

2010-05-19 @ 20:38:34
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hehe, mitt hjärta har inte återvänt...fast i det vackra äpplet! Jag flög tillbaka till Stockholm för nån dag sen, för att nästan direkt flyga till Köpenhamn. Och idag har jag varit i Hurgada och vänt...och doftat på 28 gradig luft. Nu är jag rätt finito, hehe. Natti, Froggie!

2010-05-20 @ 21:44:41
Postat av: FredVisgot

Men Casia, hur kan du leva utan ditt hjärta? Mamma mia, du är verkligen kär i den trots regnet (tisdag, eller min kusin är en lögnare). Hoppas du har köpt många fina kläder som är billiga i USA.



Hurgada - Vilken chans ni har :-) En av mina kusiner är archeolog och har bott i Egypten i ett par år. Har härliga bilder.



Hoppas du är pigg nu ;-) Kram

2010-05-21 @ 22:00:39
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Du kan vara lugn, din kusin är ingen lögnare. Jag åkte hem på måndagen, precis i tid verkar det som :-) Din andra kusin är en lyckans ost - jag har själv besökt pyramiderna och lallat omkring vid Sfinxen... Magiskt! Idag är jag alive, I think. Ska springa bort to gymmet nu, sen har jag massa jobb för mediabolaget som väntar. Dios mio... Ha en lovely dag, Frogman!

2010-05-23 @ 11:38:02
Postat av: FredVisgot

Ja, Egypten ser verkligen magisk ut. Casia, du känner världen ;-) You're alive, cool! Jobbet är friheten...Var modig, tak? Kram

2010-05-23 @ 12:51:28
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0