Intressant artikel från en modig person


 

Dagen börjar bra eftersom jag inte jobbar idag. Slonce swieci i ptaszek spiewa. Nu ska jag springa ett par kilometer då ska jag skriva lite och lyssna lite på musik.

Igår kväll läste jag en intressant artikel skriven av en modig "F.d kabinchef" som kämpat för sina rättigheter. I denna artikel ser vi bristerna i EU där människan blir ett objekt utan en själ. Här är ett exempel där stater (Dk, Sv, Ng, och EU) glömmer att vi, medborgare, har ett hjärta, känslor och ett liv. De måste skydda oss i svåra stunder av livet. Det var äckligt! Detta var en hemsk mardröm för dig. Bra skrivet och mon Dieu, vilken fin bild !

Klicka här för att läsa : http://www.aftonbladet.se/debatt/article3802574.ab

Hoppas du har en underbar solig dag !

Bonne journée - Prosze uwazac na siebie i do zobaczenia :-)



Kommentarer
Postat av: Casia

Oh la la! Var grävde du fram den lilla artikel ifrån? ;-) Well, somebody's gotta do something, eh? Hoppas att du har en solig och underbar dag du med (den enda "sol" jag får idag är strålningen från datorn, sitter med ett jobb för mediabolaget - Tyra Banks Show - and it's gonna be a looong day/night! Champagnen som jag hällde i mig igår hjälper inte till, direkt, hehe)! Hug, Froggie!

2010-05-24 @ 17:09:09
Postat av: FredVisgot

Jag hittade din artikel på grund av en av era kommentarer ;-)Och min hjärna behöver få svar även om det ibland är farligt. Har du fortfarande många överraskningar gömda i din hatt? Pauvre petite Casia! Skickar lite av min energi till dig ;-) Glöm inte att göra några pauser! Tyra Banks Show...Hoppas det är intressant och champagnen var gott. Courage, Casia! Kram

2010-05-24 @ 18:15:27
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0