Ett halsband


 

Eureka! Slutligen har jag hittat en födelsedagspresent till min mamma. Efter en lång och intensiv sökning som varade nästan en månad och äventyret slutar den 10 juni. Nu kan jag andas. Jag var helt desperat, så jag gick in i en juvelbutik och köpte ett halsband.


                                                                     Fin eller inte ?
Hoppas min mamma blir glad med presenten. Håll tummarna! Är det en fin present? Detta är inte min vana att köpa smycken.

                                                               
                                                     En ängel med en änglalik röst !


Ikväll är det ESC. Så vem kommer att vinna tävlingen? Tyskland, Israel, Azerbajdzjan eller Armenien. Jag tror inte att de båda senare kan vinna därför att det är krisen och de är långt borta (i Asien). Är det dyrt att organisera ESC? Tyskland och Israel är de enda favoriter i år... Tyvärr finns det aldrig goda överraskningar i ESC (med undantag för Lordi). Men det är alltid ett stor nöje att se denna musikaliska program :-)   Good night. Hoppas du har en underbar kväll !




Kommentarer
Postat av: Casia

Jättefint halsband, Grodis! Hoppas bara att din mamma inte läser din blogg, då avslöjas ju presenten :-) Jag kom precis hem från jobbet och slänger ett öga på ESC (samtidigt som jag och sis delar på en liten champagne). Enjoy the songs!

2010-05-29 @ 21:16:34
Postat av: FredVisgot

Min mamma vet inte att jag har en blogg, haha. Hoppas du hade en trevlig jobb idag (i Nice). Hälsa din syster och na zdrowie ;-)

2010-05-29 @ 22:11:09
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0