Mer träning, prosze !


 

Dzien dobry !


                                                                         


Jag har precis sprungit 2 x 5 km. Jag behöver mer träning därför att jag har för mycket energi i mig (it's strange). Och jag känner att jag "blir" som en bomb - det är bara en "bild". Nu  dricker jag mitt kaffe efter en god dusch. It's alive, alive !
                                                                         

Det är dessa små stunder som gör livet så trevligt, eller hur? Co robisz?

                                         
                                                         Czesc, milo mi pana poznac !

Ha en skön lördag - Milego sobota zycze i do zobaczenia !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0